Liebherr K3620-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr K3620-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frans1 21-01-2009
Geschreven voor: Liebherr K3620-20

Wij hebben deze koelkast sinds 4 maanden en we zijn tot voor kort tevreden geweest. Begin december namen wij een onaangename geur waar in de koelkast, na meerdere keren schoongemaakt te hebben met sodawater, kwam de penetrante geur weer terug. Wij hebben deze klacht gedeponeerd bij de verkoper, die ons doorverwees naar Liebherr(NL). Het advies van de telefoniste van Liebherr(NL), was om wat bleek en lauwwarm water in het afvoergaatje te doen.
Dit hebben wij 2 tot 3 keer gedaan, echter zonder resultaat, na enkele dagen.
Bij 2e klacht bij Liebherr(NL)werd een monteur gestuurd, die de verdamper los maakte van de achterkant en schoonmaakte,die overigens niet naar behoren vast zat.
Eveneens de ventilator die in de koelkast zit, was vanaf fabriek niet vastgezet, deze bungelde aan een schroefje vast waarmee het lampje was gemonteerd. De monteur heeft de verdamper weer terug geplaatst en geadviseerd om een bakje met koffiepoeder een aantal dagen in de koelkast te plaatsen. De ventilator hing nog altijd los, want hij had de schroeven niet in de auto, hij zou die later per post naar ons sturen.
Echter na het weekend (monteur was vrijdag geweest) hebben wij het bakje met koffiepoeder uit de koelkast gehaald en meteen was die penetrante geur weer te ruiken. Van Liebherr(NL) kregen we te horen dat het aan deze klacht geen service meer verleend werd, er was immers niets kapot. Onze vraag is, hebben nog meerdere gebruikers van deze koelkast problemen met STANK?????